Söndag och massa

.....Publicerad 2009-11-22, 14:53:03 / Hat / Kommentarer: 1
Jag hatar folk som bara går in på ens blogg och kikar, skriver en liten hat-komentar och sen drar igen, värt!
Men jag kan börja gå in på alla andras bloggar och göra samma sak, de kommer nog bli askul trorja :)  Jag hatar rika tattare som inte vet vad dom ska lägga pengarna på, lixom, varför inte bara skänka dem till fattiga land istället. Nej fick jag bestäma, så skulle jag ta alla pengar och börja om från nytt igen. Lika mycket pengar åt alla länder, sen är de upp till dem själva vad dom gör med pengarna, de skiter jag i. Men bara man kunde börja om på nytt och ge alla en chans.

Kolla på Afrika lixom, dom människorna får gå flera mil för att hämta en kanna med vatten som är lika smutsigt som vattnet i mälaren, om inte smutsigare till och med. Så ska de ju inte vara. Jag tycker alla borde få en möjlighet att bli rika och lyckliga.

Nu har ja vridit ut lite hat iallafall och hoppas på att alla mina läsare kommer att tycka om denna blogg, för jag älskar den lika mycket som jag älskar mig själv :)





Kommentarer
Postat av: Cheaptrick

Haha då kan det ju vara på två sätt, antingen älskar du dig själv extremt mycket, eller så älskar du inte dig själv för 5 öre :P

2009-11-22 @ 16:04:23
URL: http://cheaptrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback