Folk som inte håller vad dom lovar.

.....Publicerad 2009-11-24, 21:22:59 / Hat / Kommentarer: 0
Nu ska ja gå in på ett ämne som jag hatar nästan mest av allt. De är personer som inte kan hålla saker och ting! Vafan ska man stå och lova saker och sen inte genomföra de?
Är så jävla trött på sånt folk så de är helt sjukt, de finns en hel del personer runtomkring här som är sånna.
Nu i helgen måste jag åka 20 mil pga en jävla tattare som inte har hållt vad han lovar.
Han skulle skicka en sak till mig redan första veckan när jag tog kontakt med honom, men de har gått säkert 2-3 månader sen dess. Känslan inom mig säger att jag ska knacka in dörren och säga ett och annat, men de är bäst att hålla tyst så de inte blir några problem.
Har försökt att ringa,sms:a och mejla, men har inte fått något svar. Han ha förmodligen spärrat mitt nummer så jag inte kan nå honom eller nåt.

Varför finns de falska människor?
Vad ska man göra med dem för att dom ska förstå att man menar allvar?

Jag är så jävla trött på de här så ja vet inte vad ja ska göra. Så därför pissar jag på falska idioter !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback