Anonyma

.....Publicerad 2009-11-24, 22:51:44 / Dagens hatobjekt / Kommentarer: 0
Asså, de mest irriterande måste ästan vara anonyma personer som inte vågar visa/stå för vad dom säger!
Haha, hur barnsligt är de inte lixom ?
Visst, jag kommer ihåg när man gick i typ 1an och skrev kärleksbrev till folk genom att vara anonym, men jag tror inte att de är någon person som går i 1an som sitter och följer våran blogg.
Nej, jag tror att dom personerna som anger sig som anonyma i just de inlägget dom har komenterat tar åt sig extra mycket av just de vi har skrivit i de inlägget. Inte sant?
Som nu t.ex. De är flera personer som har angett sig som anonyma under inlägget uppmärksamhet.
Kan nästan slå vad om att de är små äckliga fjortisungar som är översminkade och har äckligt ful hy bara för dem har solat så mycket. Varför skulle dom annars ange sig som anonyma? Dom skulle ju annars våga stå för vad dom säger. Rätta mig om jag har fel, de kanske kommer upp de med ;)

Nej nu ska jag fortsätta läsa komentrer från anonymt folk och garva i min ensamhet.

För det är de ända man kan göra åt er, skratta och bara fimpa er i papperskorgen, eller nåt.

God natt Sverige och alla våra underbara läsare! Ha en riktigt trevlig natt och hoppas ni sover gott :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback